بازار میلیاردی خودروهای لوکس در ایران/ قیمت شاسی بلندهای جذاب در بازار را ببینید / قالیشویی دشتی 22147704

 

در میان خودروهای لوکس «BMW x۴» ، «لکسوس Nx» و «لندکروز ۲۰۱۲» که همگی در گروه خودروهای شاسی بلندی قرار دارند در بازار از اقبال بسیار خوبی برخوردارند و قیمت های آنها نیز جالب توجه است.

براساس ارزیابی بازار مدل کم کارکرد «BMW x۴» در بازار با قیمتی در حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شوند، البته فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که قیمت این خودرو با توجه به رنگ و میزان کارکرد در بازار کمی متفاوت است.

از سوی دیگر در حال حاضر «لکسوس Nx» هم در بازار با قیمتی در حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون عرضه می شود. به گفته فعالان بازار قیمت این خودرو نیز تابع میزان کارکرد و رنگ آن است.

اما «لندکروز ۲۰۱۲» خودرویی که علاقمندان بسیاری در بازار دارد نیز این روزها با کمترین کارکرد در بازار با قیمتی در حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

لوکس

 


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194995
امروزامروز2
دیروزدیروز285
این هفتهاین هفته643
این ماهاین ماه5896
کلکل1949959
18.191.211.66
US