نخستین محموله کپسول‌های آتش نشانی ساخت ایران به خارج از کشور صادر شد / نزدیکترین قالیشویی شهرک غرب 88680027

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه،  سعید عمرانی از پیگیری مشکلات مربوط به صادرات کارخانه تولید کپسول آتش نشانی توسط دستگاه قضا خبر داد و گفت: قوه قضاییه از ماه‌ها پیش پیرو درخواست فعالان این عرصه به این مسئله ورود کرد و با مکاتبات خود با دستگاه‌های اجرایی نهایتاً مقدمات صادرات کپسول آتش نشانی به کشورهای خارجی فراهم شد.

معاون قضایی دادستان کل کشور  با اشاره به حمایت قوه قضاییه از امر تولید و گشایش در صادرات کپسول آتش نشانی یک کارخانه داخلی به کشورهای خارجی گفت: اساساً اقداماتی که قوه قضاییه در زمینه حمایت از تولید انجام می‌دهد تنها به چند کارخانه و مرکز تولیدی ختم نمی‌شود و این قوه اهتمام ویژه‌ای برای حل مشکلات اساسی در این بخش دارد.

معاون قضایی دادستان کل کشور تاکید کرد: در موضوع مذکور هم باید گفت ما تولیداتی همچون کپسول آتش نشانی - با توجه به اخذ تاییدیه‌ها - را داشتیم، از این رو از ماه‌ها پیش پیرو درخواست فعالان این عرصه، به این موضوع ورود و مکاتباتی با وزارت صمت انجام دادیم. همچنین پیرو این مکاتبات درخواست کردیم تا فعالیت صورت گرفته در این بخش کارشناسی شود.

وی ادامه داد: صادرات کالاهای فعالان این بخش با مشکلاتی مواجه بود که پیرو پیگیری‌های قوه قضاییه، این بخش توانست نخستین محموله کالاهای خود را به کشورهای خارجی صادر کند که این مسئله به نوعی خبر خوشی در راستای حمایت از تولید داخل قلمداد می‌شود چرا که در این بخش گشایش خوبی صورت گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: بنابراین نخستین محموله کپسول آتش‌نشانی به کشورهای خارجی توسط این خانه کارخانه صادر شد و حتی فعالان این عرصه پیرو اقدامات صورت گرفته از سوی قوه قضاییه، مراتب تقدیر و تشکر خود را مطرح کردند.

عمرانی بیان داشت: با این حال قوه قضاییه در موضوعات مشابه به این مسئله هم به اقدامات خود عمل کرده و در حمایت از تولید کوشا خواهد بود لذا این قوه در تعامل با دولت بوده و به وعده‌ای که ریاست محترم قوه قضاییه در زمینه حمایت از تولید داده‌اند، عمل خواهد کرد و این مسئله هم به نوعی نمونه‌ای از این دست اقدامات بود که موجب خوشحالی عده زیادی از کارگران شد.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

195025
امروزامروز300
دیروزدیروز285
این هفتهاین هفته941
این ماهاین ماه6194
کلکل1950257
3.145.131.238
US