روحانی: جز نیت خالصانه و جهاد و تلاش از مرحوم ری شهری در خاطر ندارم / قالیشویی مصلی 88680027

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام روحانی آمده است :

ضایعه درگذشت عالم مجاهد و چهره خدوم به مکتب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مرحوم آیت الله آقای محمدی ری شهری رحمت الله علیه موجب تأثر فراون گردید.

اینجانب در طول قریب به سصت سال آشنایی و  دوستی از ابتدای دوران تحصیل تا دوران مبازره با نظام ستمشاهی و پس از آن تا به امروز در سنگر های گوناگون خدمت به جمهوری اسلامی ایران، ودر گذر روزگاران چیزی جز نیت خالصانه و جهاد وتلاش برای اعتلای فرهنگ دینی در خاطر ندارم.

خدمتگزاری در جهت صیانت از آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، بار امانت در خدمت به حجاج و تلاش خادمانه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی. ع. و ترویج فرهنگ نورانی اهل بیت علیهم السلام در نشر معارف وتالیفات متعدد گوشه ای از جهاد خالصانه آن مرحوم است.

اینجانب این مصیبت را به مقام معظم رهبری، دوستان و خانواده محترم دوست دیرینه ام تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم مجاهد علو درجات را مسئلت دارم.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

195029
امروزامروز336
دیروزدیروز285
این هفتهاین هفته977
این ماهاین ماه6230
کلکل1950293
18.190.217.134
US