خطیب‌زاده: فلسطین اولویت اصلی جهان اسلام بوده و خواهد بود / رفو فرش 22147704

به گزارش تسنیم، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی به میزبانی پاکستان شرکت کرد.

او امروز سه شنبه در توییتی نوشت: خرسندم که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در چهل و هشتمین نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در پاکستان شرکت دارم.»

سخنگوی وزارت خارجه ایران تأکید کرد:‌ «فلسطین اولویت اصلی جهان اسلام بوده و خواهد بود و هیچ کس نمی‌تواند بر سر این آرمان، با رژیم آپارتاید اسرائیل مصالحه کند. از یمن گرفته تا افغانستان، اتحاد جهان اسلام برای حل بحران‌ها کلیدی است.»

وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته طی تماسی که با همتای عراقی خود داشت، با اشاره به برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی ، خواستار تمرکز سازمان همکاری اسلامی بر موضوعاتی شد که به همبستگی و‌ تقویت فضای همدلی امت اسلامی کمک کند.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

195092
امروزامروز567
دیروزدیروز403
این هفتهاین هفته1611
این ماهاین ماه6864
کلکل1950927
3.129.39.55
US