معاون رئیس جمهور: بازسازی مناطق زلزله‌زده کوهرنگ با تمام توان در حال انجام است / قالیشویی در محله هفت تیر 88680027 ⭐⭐⭐⭐⭐

به گزارش تسنیم، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری امروز با همراهی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی در مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان روند بازسازی منازل تخریب شده و آسیب‌دیده از زلزله قرار گرفت.

وی در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بحث امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان کوهرنگ و اندیکا مورد توجه دولت سیزدهم قرار دارد، اظهار کرد: در گام اول جمعیت هلال‌احمر، مدیریت بحران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای جلوگیری از آسیب بیش‌تر به خسارت‌دیدگان وارد عمل شدند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اسکان موقت زلزله‌زدگان در کوهرنگ در ابتدای وقوع زلزله در دستور کار قرار داشت، عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تمام توان در حال بازسازی مناطق زلزله‌زده است، بخشی از تسهیلات بلندمدت برای بازسازی مناطق زلزله‌زده پرداخت و بخش دیگر نیز در آینده پرداخت خواهد شد، دولت تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ کرده است.

مرتضوی گفت: واحدهای تخریب شده در زلزله کوهرنگ که عملیات آواربرداری آن‌ها به اتمام رسیده است تا چند ماه آینده تکمیل خواهد شد، برای واحدهایی که امکان مرمت و بازسازی آن‌ها نیز وجود ندارد، تصمیمات خوبی توسط دولت اتخاذ خواهد شد.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194847
امروزامروز113
دیروزدیروز591
این هفتهاین هفته1730
این ماهاین ماه4409
کلکل1948472
3.145.69.255
US