پیش‌بینی قیمت دلار در سال ۱۴۰۱/ نرخ واقعی دلار چقدر است؟ / نزدیکترین قالیشویی به لاله زار 88680027

اصغر سمیعی، رییس اسبق کانون صرافان نیز در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: وقتی درباره قیمت برای سال جدید سوال  می‌شود، باید مشخص شود که از کدام قیمت حرف می‌زنیم. آیا از قیمت واقعی که می‌باید باشد،  یا با توجه به واقعیت‌های اقتصادی گفتگو می‌شود؟ یا از قیمتی که تصمیم‌گیران اقتصاد کشور آن را ابداع و به بازار تحمیل می‌کنند؟

وی می‌افزاید: ما در ذهن تصمیم‌گیران اقتصاد کشور، که یا تحت‌تاثیر بازی‌ها و جوسازی‌ها، یا بنا به مصالحی، قیمت را به صورت دستوری به بازار تحمیل می‌کنند نیستیم. ولی اگر اساس را علم اقتصاد و نرخ‌های موجود درباره تورم و بهره و بیکاری در کشور و تفاوت آن با کشورهای حوزه دلار در نظر بگیریم، می‌توانیم نرخ دلار برای شروع در سال جدید را حدود ۳۵ هزار تومان برآورد کنیم.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194859
امروزامروز234
دیروزدیروز591
این هفتهاین هفته1851
این ماهاین ماه4530
کلکل1948593
3.143.0.157
US