تمهیدات وزارت نیرو برای کاهش خاموشی‌ها در تابستان چیست؟ / قالیشویی در منطقه محدوده حوالی زرگنده 22147704

به گزارش ایسنا، علی اکبر محرابیان صبح امروز دوم فروردین ماه در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند گفت: فاصله بین تولید، مصرف و تقاضا عدد بالایی بوده است بنابراین برنامه ریزی کردیم تا بخشی از این فاصله را با ظرفیت های جدیدی که به بهره برداری می رسد و بخشی با مدیریت تقاضا را کمتر کنیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی زرند جزو نیروگاه های است که برق آن باید تا قبل از اوج بار مصرف سال جاری به شبکه متصل شود. 

وی ادامه داد: واحد یک این نیروگاه درحال راه اندازی و واحد دو آن حداکثر با فاصله یک ماه پس از واحد یک، راه اندازی می شود. 

محرابیان در پاسخ به این سوال که آیا محدودیت های برقی در تابستان ادامه خواهد داشت؟ گفت: برای برق صنایع برنامه ریزی می کنیم. 

به گزارش ایسنا، نیروگاه سیکل ترکیبی زرند با ظرفیت اسمی ۴۸۰ مگاوات در حال احداث است که شامل دو واحد نیروگاهی گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد ۱۶۰ مگاواتی بخار است که واحد اول آن در خردادماه و واحد دوم در مردادماه راه اندازی می شود. 


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194317
امروزامروز349
دیروزدیروز323
این هفتهاین هفته1239
این ماهاین ماه6721
کلکل1943176
3.84.7.255
US