تسلیت نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در پی درگذشت گلاویژ مرادی / قالیشویی در منطقه محدوده حوالی پارک ساعی 88680027

به گزارش مهر ،پدرام پاک آئین، نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیأت نظارت بر مطبوعات با صدور پیامی، درگذشت بانوی روزنامه نگار کردستانی «گلاویژ مرادی»، مدیرمسئول هفته‌نامه محلی «بیانی» و عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات کردستان را تسلیت گفت.

 

در پیام پدرام پاک آئین آمده است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

درگذشت همکار فرزانه و فکور، خواهر گرامی، سرکار خانم گلاویژ مرادی، مدیرمسؤول فقید هفته نامه «بیانی» و عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات استان کردستان را به جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور به ویژه مردم شریف استان کردستان علی الخصوص اصحاب رسانه این استان و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم. تحمل این مصیبت برای آشنایان آن انسان خدوم و مسئولیت شناس دشوار است. ایشان از حیث التزام به اخلاق حرفه‌ای و خیر جمعی زبانزد بود و همه عمر بابرکت خود را در راه خدمت به فرهنگ و جامعه رسانه‌ای کردستان گذرانید. امید است خداوند، پاداش خوبی‌هایش را امروز که بیش از همیشه بدان محتاج است، به وی برگرداند و به داغ‌دیدگان این مصیبت آرامش و شکیبایی عطا فرماید.»

 

 


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194364
امروزامروز270
دیروزدیروز543
این هفتهاین هفته1703
این ماهاین ماه7185
کلکل1943640
3.227.251.194
US