رشد ۴۰ میلیونی قیمت یک خودروی داخلی! / قالیشویی منطقه عباس آباد 88680027

به گزارش اقتصادنیوز، در میان چهار خودرو پرطرفدار و جدید ایران خودرو شامل «دنا پلاس توربو اتومات»، «دنامعمولی»، «رانا پلاس» و «سمند سورن پلاس» از ابتدای سال جاری تا انتهای بهمن ماه بیشترین رشد قیمت به رانا پلاس رسید.

ارزیابی‌ها از رشد ۴۰ میلیونی این خودرو در مدت زمان مورد بررسی دارد؛ از سوی دیگر رانا پلاس در مدت زمان مورد بررسی به لحاظ درصدی ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته است که بالاترین رشد به لحاظ درصدی در میان خودرو‌های پرطرفدار ایران خودرو محسوب می‌شود.

داده‌های اعلام شده حکایت از آن دارد که «دنا معمولی» نیز در این مدت به لحاظ درصدی رشد ۲۹ درصدی را ثبت کرده و این رشد برای «دنا پلاس توربو اتومات» نیز برابر با ۲۸ درصد بوده است. اما با نگاهی به جدول قیمت پرطرفدار‌ها می‌توان گفت در مدت زمان مورد بررسی «سمند سورن پلاس» با رشد ۷ درصدی در این مدت کمترین رشد قیمت را به خود اختصاص داده است.

قیمت-خودرو-راناپلاس


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194863
امروزامروز280
دیروزدیروز591
این هفتهاین هفته1897
این ماهاین ماه4576
کلکل1948639
3.145.2.184
US