نمایندگان آمریکا: سپاه پاسداران از لیست تروریست‌ها حذف نشود / قالیشویی نزدیکی سئول 22147704

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سایت اسکات فرانکلین نماینده (فلوریدا در مجلس نمایندگان) کنگره امریکا‏ در نامه‌ای که به امضای جمعی از اعضای مجلس نمایندگان رسیده است از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور خواست تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را در فهرست سازمان‌های تروریست خارجی نگه دارد.

این نامه در واکنش به گزارش‌های خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه دولت بایدن در حال بررسی حذف نام سپاه پاسداران از فهرست تروریستی به عنوان بخشی از توافق هسته‌ای جدید با ایران است.

فرانکلین در این خصوص ادعا کرد: سپاه پاسداران مسئول کشته شدن تعداد بی‌شماری از مردم بی‌گناه و حداقل ۶۰۰ نیروی آمریکایی است. این کشور همواره به دنبال نابودی شرکا و متحدان ما در منطقه، به ویژه اسرائیل بوده است.  

در این نامه، نمایندگان کنگره به بلینکن گفته‌اند: «بسیار حیاتی است که در کنار متحدان و کشور‌های شریک خود بایستیم و اطمینان حاصل کنیم که سپاه پاسداران با حذف تحریم‌ها از فهرست تروریستی، از مزایای لغو تحریم‌ها برخوردار نخواهد شد. این به آن‌ها آزادی بیشتری برای افزایش فعالیت‌های بدخواهانه خود می‌دهد.

آن‌ها همچنین ادعا کردند که «مخالف هر تصمیمی هستند که به سپاه مشروعیت بخشد و به آن‌ها اجازه دهد دموکراسی و آزادی را در سراسر جهان بیشتر تهدید کنند».

پیش از این پایگاه اینترنتی آکسیوس گزارش داد که دولت بایدن در حال بررسی حذف نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از لیست سیاه تروریسم در ازای تعهد عمومی تهران برای کاهش تنش در منطقه است. جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید نیز مذاکره بر سر این موضوع را تایید کرد.

در همین راستا تنها  دو روز بعد از انتشار این خبر نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست وزیر و وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای مشترک از دولت آمریکا خواستند نزدیکترین متحد خود را رها نکرده و سپاه پاسداران را کماکان در لیست سیاه نگه دارد.

درگیری توییتری میان سناتورهای آمریکا بر سر توافق هسته‌ای
جیم ریش، عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: توافق هسته‌ای که بین ۹۰ تا ۱۳۰ میلیارد دلار در اختیار ایران قرار دهد، تحریم‌ها علیه بدترین ناقضان حقوق بشر در ایران را کاهش دهد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از لیست سازمان‌های تروریستی خارج می‌کند، منطبق با منافع امنیت ملی ما نیست. بدتر از آن، این توافق می‌تواند پوتین را قادر سازد تا زرادخانه هسته‌ای خود را بسازد. دولت بایدن باید از این مذاکرات خارج شود.

در همین حال سناتور کریس مورفی در واکنش به توئیت سناتور جیمز ریش که ادعا کرده بود توافق هسته‌ای ۹۰ تا ۱۳۰ میلیارد دلار در اختیار ایران قرار می‌دهد، نوشت: من در جلسه استماع امروز ایران حضور داشتم. هیچ یک از این موارد منعکس‌کننده آنچه در توافق پیشنهادی آمده، نیست. کمک‌های اقتصادی محدود خواهد بود و تحریم‌های حقوق بشر همچنان باقی است. سپاه به شدت تحت تحریم باقی خواهد ماند. برای بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای، هیچ راهی جز این توافق وجود ندارد.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194367
امروزامروز300
دیروزدیروز543
این هفتهاین هفته1733
این ماهاین ماه7215
کلکل1943670
54.147.123.159
US